Re: [Re: [FYI] Attack on Spy Activists Site]

Ich konnte gerade cruptome.org nicht erreichen. Die Fehlermeldung
     Proxy server's network connection was refused by the server:
www.cryptome.org. The server may not be accepting connections or
     may be busy. Try connecting again later.

Läuft die Attacke noch, oder ist die site vom Netz ?

Frank Thomas

Frank Thomas
FTR
60 rue Gabriel Péri