Re: [FYI] (Fwd) Article: A Public Forum That's On Our Wavelength

> Date:          Mon, 4 Jan 1999 16:32:08 -0500 (EST)
> From:          Andy Oram <andyo@oreilly.com>
> Subject:       Article: A Public Forum That's On Our Wavelength
> To:            gilc-plan@gilc.org
> 1, referred to a class of devices called "ultra-wideband transmission
> systems."

Wieder mal der Zeit voraus gewesen.  Hier also nochmal der
spread-spectrum-Link, mit dem Hinweis, daß auch solche Systeme -
ab einer bestimmten Leistungsfähigkeit - von Wassenaar abgedeckt wurden:

http://sss-mag.com/globindx/index.html
(The INDEX Page of Spread Spectrum Scene Online)

ralf
--
Evolution breeds not a single winner, but diversity.
http://www.tmt.de/~stephan/